Health

Τροφές που δεν έχεις ιδέα ότι βλάπτουν τον οργανισμό σου

By  | 

Υπάρχουν κάποια “ύπουλα” τρόφιμα, τα οποία επιβαρύνουν τον οργανισμό μας και παρ’ όλα αυτά δεν έχουν κακή φήμη, όπως θα έπρεπε.

Μάλιστα, πολλά από αυτά, ενώ είναι από μόνα τους υγιεινά, «βγαίνουν» και σε βλαβερές μορφές και ίσως αυτό είναι που δεν γνωρίζουμε και τα τρώμε χωρίς να γνωρίζουμε το κακό που μπορούν να μας κάνουν!

Πάμε λοιπόν να μάθουμε ποια είναι αυτά:                                  

Σόδα διαίτης

Κάθε γεύμα είναι μια καλή ευκαιρία να αναπληρώσουμε τη χαμένη ενέργεια.  Στη διατροφή σας δεν πρέπει να έχουν θέση τα φαγητά και τα ποτά με τεχνητά γλυκαντικά κι αυτό γιατί όχι μόνο δε σας προσφέρουν απολύτως τίποτα, αλλά επίσης, ένα κουτάκι διαιτητική σόδα την ημέρα μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα στην υγεία σας και σίγουρα θα σας προσθέσει κιλά, σύμφωνα με μια έρευνα του πανεπιστημίου του Purdue.

Ρυζογκοφρέτες

Είναι από τις τροφές που έχουν τη φήμη πως είναι ένα υγιεινό σνακ, αλλά από διατροφικής άποψης δεν σας προσφέρουν τίποτε! Μπορεί να μην έχουν πολλές θερμίδες, αλλά αυτό δεν τις συνιστά χρήσιμες, καθώς χρειάζεστε τις θερμίδες, προκειμένου να διατηρήσετε ψηλά τα επίπεδα ενέργειας. Καλύτερα λοιπόν να φάτε λίγα φρούτα, ακόμη κι ένα μπισκότο!

Δημητριακά με ζάχαρη

Τα δημητριακά είναι μία πολύ συνηθισμένη επιλογή πρωινού πολλών ανθρώπων. Φυσικά και είναι ωφέλιμα για τον οργανισμό, διότι προσφέρουν την απαραίτητη ενέργεια αλλά μία βασική διευκρίνιση είναι ότι ωφέλιμα είναι τα δημητριακά χωρίς ζάχαρη. Τα δημητριακά με ζάχαρη είναι υψηλά σε υδατάνθρακες και ζάχαρη, με αποτέλεσμα να εκτοξεύουν τα επίπεδα του σακχάρου αίματος πολύ γρήγορα στα ύψη και το ίδιο γρήγορα ξαναπέφτουν. Συνεπώς, μην αμελείτε το είδος των  δημητριακών που θα πάρετε. Έχει ιδιαίτερη σημασία!

Αποξηραμένα φρούτα και ξηροί καρποί

Μπορεί τα κλασσικά αποξηραμένα φρούτα να θεωρούνται πηγή φυτικών ινών, πρωτεϊνών και βιταμίνης C,  όμως αυτό δεν ισχύει για όλα! Υπάρχουν είδη αποξηραμένων φρούτων με επικάλυψη ζάχαρης, σοκολάτας ή καρύδας, που δεν είναι καθόλου ωφέλιμα για τον οργανισμό. Το ίδιο ισχύει και για τους ξηρούς καρπούς. Σαφώς και δεν είναι το ίδιο υγιεινό να καταναλώνετε αλατισμένα φιστίκια όταν μπροστά σας έχετε φρέσκα καρύδια.

Έτοιμες σαλάτες

Οι έτοιμες σαλάτες δεν έχουν καμία σχέση με το φρέσκο μαρουλάκι ή οποιοδήποτε σαλατικό και λαχανικό ψιλοκόβετε στην κουζίνα σας. Όταν παραγγέλνετε μια Caesar σαλάτα από έξω, μη ξεχνάτε πως διαθέτει πάρα πολλές θερμίδες και λίπη, λόγω της υπερβολικής σως που προσθέτουν! Επιπλέον, τα υλικά έχουν χάσει τις πρωτεΐνες τους, αφού η σαλάτα είναι προπαρασκευασμένη.


 

Σχολίασε και εσύ..!

Σχόλια

Ονομάζομαι Χρύσα Χαμαμτζή και είμαι φοιτήτρια Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ. Είμαι γέννημα θρέμμα Θεσσαλονικιά και δηλώνω ερωτευμένη με την πόλη μου. Αυτό που με χαρακτηρίζει, είναι ότι μιλάω πολύ και “πάσχω” από τη ψυχική νόσο της τελειομανίας. Αυτό που μου δίνει ενέργεια, είναι η γυμναστική και το χαμόγελο της μαμάς μου. Η μεγάλη μου αδυναμία είναι τα σκυλιά και ο μεγαλύτερος μου φόβος η μοναξιά. Στους ανθρώπους με απωθεί η αγένεια και με ελκύει η αποφασιστικότητα. Η δημοσιογραφία για μένα είναι τρόπος ζωής, καθώς με συναρπάζει το γεγονός πως θα μεταδώσω μια πληροφορία ή ένα μήνυμα στο κοινό, και με αυτό τον τρόπο θα τους δημιουργήσω ένα οποιοδήποτε συναίσθημα. Αυτό που επιδιώκω και ονειρεύομαι ; Mια δική μου ραδιοφωνική εκπομπή.