Workout

Burn it baby…

By  | 

κάψε λίπος με απλά και αποτελεσματικά βήματα

O αιώνιος εχθρός κάθε ανθρώπινου σώματος …το λίπος! Πόσοι από εσάς έχετε πέσει στη παγίδα, κάνοντας δίαιτα για να χάσετε βάρος χωρίς να στοχεύετε στην απώλεια λίπους; Υποθέτω οι περισσότεροι…
Πρέπει να έχουμε κατά νου, πως για να αποκτήσουμε ένα όμορφο και υγιές σώμα δεν αρκεί μόνο να χάσουμε βάρος. Μάλιστα, όσο γυμνασμένους μυς και να έχεις, εάν δε χάσεις το περιττό λίπος, δε θα αποκαλυφθούν πότε. Άρα δε πρέπει να ξεχνάμε πως κύριος στόχος της σωματικής άσκησης είναι η μείωση λίπους. Η απώλεια βάρους συνεπάγεται απώλεια μυϊκού ιστού, η οποία επιβραδύνει το μεταβολισμό και κατ’ επέκταση την απώλεια των περιττών κιλών. Οι μικρές συμβουλές λοιπόν που σου προτείνω παρακάτω, ελπίζω να σου φανούν χρήσιμες και να έχεις τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Work hard or go home…
Ένας πολύ σημαντικός παράγοντας για να αυξήσεις την καύση λίπους, είναι να ανεβάσεις τους ρυθμούς της σωματικής σου άσκησης αλλά και τη χρονική διάρκεια (εάν δεν γυμνάζεσαι γενικά μη χάνεις χρόνο, ξεκίνα!). Βάλε την αγαπημένη σου μουσική στο τέρμα και αύξησε τις επαναλήψεις, δώσε ένταση στις κινήσεις σου και θα νιώσεις και εσύ ίδια το λίπος να εξουδετερώνεται. Πρόσεχε όμως! Μην υπερβάλλεις με την ένταση, διότι αν καταναλώσεις πάρα πολύ ενέργεια οι αντοχές σου θα μειωθούν και δε θα καταφέρεις να συνεχίσεις ως το τέλος.

Keep calm and go to the gym
“Εάν θες να αυξήσεις τη στεγνή μάζα πρέπει να ασχοληθείς με βάρη. Το λίπος καίγεται εσωτερικά στα μυϊκά κύτταρα. Όσο μεγαλύτερα και άφθονα τα μυϊκά σου κύτταρα, τόσο μεγαλύτερος ο καυστήρας λίπους”, αναφέρει ο Mike Duffy διάσημος αμερικανός personal trainer. Ήρθε λοιπόν η στιγμή που θα πρέπει να αξιοποιήσεις τα βάρη στο γυμναστήριο, αλλά και τις ανάλογες ασκήσεις που τα εμπεριέχουν, στο έπακρο! Όσοι και όσες από εσάς δεν έχετε ξανασχοληθεί με βάρη, είναι απαραίτητο να απευθυνθείτε σε κάποιον ειδικό γυμναστή και να σας προετοιμάσει το κατάλληλο πρόγραμμα για την περίπτωση σας. Δείτε λοιπόν τα βάρη ως όπλα για τη καταπολέμηση του λίπους και ξεκινήστε τη μάχη!

Run run

burn-it-baby-2%ce%b7-%ce%b5%ce%b9%ce%ba%cf%8c%ce%bd%ce%b1-%ce%ba%ce%ac%cf%84%cf%89-%ce%b1%cf%80%cf%8c-%cf%84%ce%bf-%cf%84%ce%af%cf%84%ce%bb%ce%bf-run-runΕκτός από τα βάρη πρέπει να ενσωματώσεις και κάτι ακόμα πολύ σημαντικό στο πρόγραμμα της γυμναστικής σου, το τρέξιμο. Χρειάζεσαι μια ισορροπημένη προπόνηση με βάρη, cardio και διατροφή. Το τρέξιμο είναι εξαιρετικά ωφέλιμο για την απώλεια λίπους, πόσο μάλλον σε συνδυασμό με τα βάρη. Τρέχοντας, ανεβάζεις τον καρδιαγγειακό σου ρυθμό και μειώνεις δραστικά το λίπος.
Tip: Κατανάλωσε άφθονο νερό και ως ρόφημα προτίμησε καφέ ή πράσινο τσάι. Είναι οι τέλειοι φυσικοί “λιποδιαλύτες”.

Παρακάτω σας έχω ένα φανταστικό πρόγραμμα για κάψιμο λίπους από την αμερικανίδα fitness instructor, Denise Austin! Συνδυάζει πολλά είδη γυμναστικής και σας εγγυώμαι ότι θα ιδρώσετε πολύ…

Να σας πω και κάτι; Αυτό είναι το μυστικό! Όταν στο τέλος της προπόνησης έχεις κουραστεί πολύ, τότε ναι κάτι έκανες σωστά.

Πηγή: www.vita.gr

Σχολίασε και εσύ..!

Σχόλια

Ονομάζομαι Χρύσα Χαμαμτζή και είμαι φοιτήτρια Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ. Είμαι γέννημα θρέμμα Θεσσαλονικιά και δηλώνω ερωτευμένη με την πόλη μου. Αυτό που με χαρακτηρίζει, είναι ότι μιλάω πολύ και “πάσχω” από τη ψυχική νόσο της τελειομανίας. Αυτό που μου δίνει ενέργεια, είναι η γυμναστική και το χαμόγελο της μαμάς μου. Η μεγάλη μου αδυναμία είναι τα σκυλιά και ο μεγαλύτερος μου φόβος η μοναξιά. Στους ανθρώπους με απωθεί η αγένεια και με ελκύει η αποφασιστικότητα. Η δημοσιογραφία για μένα είναι τρόπος ζωής, καθώς με συναρπάζει το γεγονός πως θα μεταδώσω μια πληροφορία ή ένα μήνυμα στο κοινό, και με αυτό τον τρόπο θα τους δημιουργήσω ένα οποιοδήποτε συναίσθημα. Αυτό που επιδιώκω και ονειρεύομαι ; Mια δική μου ραδιοφωνική εκπομπή.