Food

Ιδέες για υγιεινά και νόστιμα γεύματα στο γραφείο

By  | 

Η πλειοψηφία των ανθρώπων περνά τις περισσότερες ώρες της ημέρας στη δουλειά.

Συχνά λοιπόν, παρατηρείται το πρόβλημα των διατροφικών επιλογών στην καθημερινότητα μας, πράγμα που σημαίνει πως συνηθίζουμε είτε να μένουμε νηστικοί για πολλές ώρες, γυρνώντας στο σπίτι έτοιμοι να καταβροχθίσουμε τα πάντα, είτε να επιλέγουμε το μενού διάφορων fast food!

Αυτές οι δύο επιλογές βέβαια, όχι μόνο μας προσθέτουν θερμίδες και κιλά, αλλά βλάπτουν και την υγεία μας.

Πραγματικά, δεν υπάρχει καλύτερη λύση από το να προετοιμάζουμε καθημερινά τα γεύματα μας στο σπίτι και να τα παίρνουμε μαζί μας στη δουλειά (το γνωστό σε όλους «ταπεράκι»)

Με αυτόν τον τρόπο θα προγραμματίσεις σωστά τα γεύματα σου και θα τρως υγιεινά όλες τις ώρες της ημέρας. Ναι μπορεί να ακούγεται λιγάκι κουραστικό το να μαγειρεύεις και να προετοιμάζεις 3 και 4 ταπεράκια καθημερινά, μετά από μια δύσκολη μέρα στη δουλειά, όμως σου εγγυώμαι πως θα νιώθεις και εσύ η ίδια το καλό που κάνεις στον εαυτό σου!

Φυσικά, δε χρειάζεται να χαραμίσεις ώρες στην κουζίνα για τα γεύματα αυτά. Παρακάτω σου έχω κάποιες γρήγορες και εύκολες λύσεις, που αφορούν όλα τα γεύματα της ημέρας, τα οποία μπορείς να απολαμβάνεις πριν και κατά τη διάρκεια της δουλειάς.

Προσοχή: Γενικότερα, προτιμήστε φαγητά που μεταφέρονται εύκολα και που -αν δεν υπάρχει η δυνατότητα να ζεσταθούν- μπορούν να φαγωθούν και κρύα.

Πριν τη δουλειά

Είναι σημαντικό, πριν ξεκινήσετε την ημέρα σας στη δουλειά, να αφιερώσετε λίγο χρόνο για το πρωινό σας. Μη ξεχνάτε πως είναι ένα από τα σημαντικότερα γεύματα, το οποίο θα σας δώσει την απαραίτητη ενέργεια που χρειάζεστε και θα σας κρατήσει χορτάτους για αρκετές ώρες. Επιπλέον, με αυτόν τον τρόπο θα αποφύγετε άσκοπα τσιμπολογήματα και «επιδρομές» σε φούρνους κοντά στη δουλειά σας.

Πολύ ωραίες ιδέες για πρωινό μπορείτε να βρείτε εδώ: brunch

Σνακ

Τα σνακ είναι απαραίτητα στη διατροφή σας. Σας τονώνουν και εξυπηρετούν στο να ελέγχουν τα επίπεδα της όρεξης σας, έτσι ώστε να μην υπερκαταναλώνετε!

Iδέες:

  1. Λίγοι ανάλατοι ξηροί καρποί
  2. Γιαούρτι 2% λιπαρά σκέτο
  3. Φρούτο εποχής

Κυρίως γεύμα

  1. Μακαρονοσαλάτα (βίδες, τόνος, μαρούλι, αγγούρι, ντομάτα, σταφύλι, καλαμπόκι, γιαούρτι, 2 κ.σ. μαγιονέζα) – σερβίρεται κρύα.
  2. Σάντουιτς με ψωμί ολικής άλεσης ή αραβική πίτα με γαλοπούλα/κοτόπουλο / τόνο/ καπνιστό σολομό και λαχανικά. Προσθέστε μουστάρδα ή λίγη μαγιονέζα light ή τυρί κρέμα light ή ελαφριά σως γιαουρτιού. Μπορείτε να βάλετε εναλλακτικά ντομάτα και μοτσαρέλα light, λίγη σάλτσα pesto ή φρέσκα φύλλα βασιλικού, ρόκα.
  3. Πράσινη σαλάτα (π.χ. μαρούλι) σκέτη ή με ποικιλία ωμών λαχανικών (π.χ. ντομάτα, αγγούρι, πιπεριά, τριμμένο καρότο, καλαμπόκι), τόνο σε νερό (με λίγη μαγιονέζα light) ή καπνιστό σολομό ή κατίκι ή τυρί cottage ή φέτες γαλοπούλας, ελαιόλαδο & ψωμί ολικής άλεσης ή φρυγανιές σικάλεως ή κριθαρένιο παξιμάδι.
  4. Σαλάτα με όσπρια (βρασμένες φακές/ρεβίθια /μαυρομάτικα) και βρασμένο καστανό ρύζι ή πλιγούρι, ποικιλία ψιλοκομμένων λαχανικών (π.χ. ντομάτα, χρωματιστές πιπεριές) και μυρωδικών (π.χ. μαϊντανό), ελαιόλαδο, κριθαρένιο παξιμάδι.
  5. Απλή και ελαφριά Σαλάτα του Σεφ, με μαρούλι, ντομάτα, αγγούρι, γαλοπούλα ψιλοκομμένη, αβγό βραστό, τυρί τριμμένο light και dressing με λίγη κέτσαπ και μαγιονέζα light.
  6. Σαλάτα του Καίσαρα με κοτόπουλο, καλαμπόκι, τυρί τριμμένο light, crouton ολικής άλεσης και απλό dressing (π.χ. ελαιόλαδο, μπαλσάμικο και μουστάρδα).

Καλή όρεξη και καλή δουλίτσα!

 

Σχολίασε και εσύ..!

Σχόλια

Ονομάζομαι Χρύσα Χαμαμτζή και είμαι φοιτήτρια Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ. Είμαι γέννημα θρέμμα Θεσσαλονικιά και δηλώνω ερωτευμένη με την πόλη μου. Αυτό που με χαρακτηρίζει, είναι ότι μιλάω πολύ και “πάσχω” από τη ψυχική νόσο της τελειομανίας. Αυτό που μου δίνει ενέργεια, είναι η γυμναστική και το χαμόγελο της μαμάς μου. Η μεγάλη μου αδυναμία είναι τα σκυλιά και ο μεγαλύτερος μου φόβος η μοναξιά. Στους ανθρώπους με απωθεί η αγένεια και με ελκύει η αποφασιστικότητα. Η δημοσιογραφία για μένα είναι τρόπος ζωής, καθώς με συναρπάζει το γεγονός πως θα μεταδώσω μια πληροφορία ή ένα μήνυμα στο κοινό, και με αυτό τον τρόπο θα τους δημιουργήσω ένα οποιοδήποτε συναίσθημα. Αυτό που επιδιώκω και ονειρεύομαι ; Mια δική μου ραδιοφωνική εκπομπή.